سرمایه گذاری در بخش صنعت مشگین شهر توسعه می یابد
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

صنعت

فرماندار مشگین شهر:

سرمایه‌گذاری در بخش صنعت مشگین‌شهر توسعه می‌یابد

خبرگزاری ارتاویل نیوز: فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: برنامه ریزی ها برای توسعه بخش صنعت در شهرستان مشگین شهر انجام شده و این حوزه در شهرستان توسعه می یابد.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، ابراهیم امامی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی آسیب های اجتماعی که در دانشگاه پیام نور این شهرستان با حضور اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه و فرماندهان رده های مختلف انتظامی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت مردم در مسائل اجتماعی و افزایش سطح آگاهی در این زمینه باید اتفاق بیفتد چرا که مشارکت مردم در فعالیت های اجتماعی سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

وی با اشاره به نقش گروه های مرجع و اساتید و متخصصان رشته های علوم انسانی و رسانه ها در بررسی آسیب های اجتماعی بیان کرد: نقش تشکل های مردم نهاد در آگاهسازی جامعه برای مقابله با آسیب های اجتماعی و بدرفتاری های اخلاقی بسیار موثر است که فعالیت این تشکل ها باید تقویت شده و افزایش یابد.

امامی نقش روحانیت و منابع دینی و اسلامی را در تربیت جوانان و آماده سازی آنان برای ورود به جامعه و افزایش سطح آگاهی بااهمیت دانست و تشکیل کارگروه ها و برگزاری کلاس های افزایش مهارت های زندگی و آگاهی خانواده از مسائل و معضلات اجتماعی و راهکارها را خواستار شد.

فرماندار شهرستان مشگین شهر با تشریح برنامه ریزی های انجام شده برای سرمایه گذاری در بخش صنعت و سایر بخش ها افزود: طبق آمارهای موجود ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی بیکاری بوده و با هماهنگی خوب مسئولان شهرستانی و استانی اراده خود را برای حل معضل بیکاری و اشتغال جوانان استوار کرده ایم.

وی با اشاره به نقش نخبگان و اساتید در توسعه و پیشرفت حقیقی جامعه تصریح کرد: لازم است در این مسیر و به ویزه در مسیر حل مشکل بیکاری جوانان کلیه اساتید دانشگاه و افراد صاحب نفوذ برای رسیدن به اوج همگرایی توسعه همه جانبه و متوازن شهرستان به دور از نگاه سیاسی همت کنند.

فرماندار مشگین شهر خطاب به اشخاصی که دنبال اهداف شخصی هستند، اظهار کرد: میان نقد علمی و حرکت های تخریبی فاصله زیادی وجود دارد و مردم آگاه و فهیم مانع حرکت های خلاف توسعه شهرستان می شوند.  

انتهای پیام/ ب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 14:36 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 114889
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1